Spółdzielnia Mieszkaniowa „JAROTY” w Olsztynie, ul. Wańkowicza 9,
tel. 89 543-55-03, fax 89 543-55-45 ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wykonaniu:
- remontu 421 szt. balkonów i loggii w budynkach mieszkalnych,
- remontu ramp wyładowczych 4 budynków usługowych,
zarządzanych i należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej „Jaroty” w Olsztynie.
Termin realizacji całości zamówienia – do 31 października 2025r.
Oferent, który ubiega się o udzielenie zamówienia lub jego części musi spełniać następujące warunki:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia
- zrealizował należycie w ciągu ostatnich 2-ch lat tj. 2023 – 2024 co najmniej 2 zadania o zakresie robót i charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i potwierdzi to referencjami od inwestorów oraz posiada aktualnie możliwości techniczno-organizacyjne do samodzielnego wykonania oferowanego zakresu robót,
- w ciągu ostatnich dwóch lat tj. 2023 i 2024 przynajmniej w jednym roku osiągnął dodatni wynik finansowy lub wykaże, że ujemny wynik finansowy nie jest efektem działalności operacyjnej lecz inwestycyjnej, która nie spowoduje braku płynności finansowej;
- nie zalega z uiszczaniem należnych podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne bądź innych należności na rzecz ZUS i Urzędu Skarbowego,
- sytuacja finansowa Oferenta musi umożliwiać finansowanie robót w toku,
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością,
- posiada niezbędny potencjał techniczny i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- osoby z nadzoru technicznego Oferenta przewidziane do realizacji zamówienia posiadają stosowne uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe,
- w przypadku zatrudnienia podwykonawców, muszą oni posiadać odpowiednie doświadczenie do realizacji zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 4 ust. 1-3 Regulaminu w sprawie zasad i trybu przeprowadzania przetargów w Spółdzielni Mieszkaniowej „Jaroty”, który brzmi:
- W przetargach na roboty budowlane, dostawy i usługi, oferentami nie mogą być członkowie Rady Nadzorczej, jej Komisji, członkowie Rad Osiedla, członkowie Zarządu, pracownicy Spółdzielni oraz członkowie rodzin tych osób, tj. małżonek oraz wstępni i zstępni I i II stopnia w linii prostej i bocznej (ojciec, matka, syn, córka, rodzeństwo rodzone i przyrodnie) oraz powinowaci I stopnia w linii prostej (teść, teściowa, zięć, synowa) i II stopnia w linii bocznej (szwagier, szwagierka).
- Do udziału w przetargach określonych w ust. 1 nie dopuszcza się spółek, w których osoby wymienione w ust. 1 posiadają min. 20% udziałów lub są członkami ich organów statutowych.
- Do udziału w przetargach nie dopuszcza się innych podmiotów gospodarczych, w których osoby wymienione w ust. 1 zajmują stanowiska kierownicze.
- złoży wszystkie oświadczenia oraz dokumenty wymagane przez SIWZ.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Oferent spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą należy odebrać w Administracji Osiedla „Pieczewo” Spółdzielni Mieszkaniowej „JAROTY” w Olsztynie, ul. Jeziołowicza 11, pok. nr 5 – po uprzednim telefonicznym umówieniu (tel. 89 543 – 55 – 88) w godz. 8:00 – 13:00 (na pisemny wniosek istnieje możliwość przesłania specyfikacji e-mailem w formie PDF).
Opłata za specyfikację wynosi 61,50 zł (w tym 23% VAT), którą należy wpłacić na konto BOŚ S.A. O/Olsztyn 12 1540 1072 2001 5011 5674 0001, podczas odbierania specyfikacji należy przekazać potwierdzenie wpłaty.
Wymagania dotyczące wadium:
- Oferta musi być zabezpieczona wadium pieniężnym w wysokości:
- 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych)
- Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu składania ofert.
- Powyższą kwotę wadium należy wpłacić w gotówce lub przelać na konto Zamawiającego w BOŚ S.A. O/Olsztyn Nr 12 1540 1072 2001 5011 5674 0001 a dowód polecenia przelewu lub dowód wpłaty (bądź potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię) złożyć wraz z ofertą.
- Wniesione wadium Zamawiający przechowuje na nie oprocentowanym rachunku bieżącym.
- Wniesione wadium będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie (termin otwarcia ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
- Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli:
- zawarto umowę,
- upłynął termin związania ofertą,
- unieważniono przetarg.
- Wadium tych oferentów, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku Oferentów niezwłocznie po upływie trybu odwoławczego, lub następnego dnia po upływie terminu związania ofertą.
- Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Oferenta, który:
- wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona w całości.
- Oferent, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie (lub nie podpisze umowy w terminie określonym w rozdz. XV SIWZ),
- przedstawi w ofercie nieprawdziwe dane,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
Oferty oznaczone i zszyte zgodnie ze specyfikacją należy składać w zaklejonych kopertach do dnia 18.04.2025r. do godz. 800 w budynku Spółdzielni przy ul. Wańkowicza 9, – parter, pok. 27 (kancelaria).
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni przy ul. Wańkowicza 9, pok. Nr 2 w dniu 18.04.2025r. o godz. 830.
Oferenci mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
Zastrzega się prawo swobodnego wyboru ofert lub odwołania przetargu w każdym czasie oraz jego unieważnienia bez podania przyczyn.