„Spółdzielnia Mieszkaniowa „JAROTY” w Olsztynie, 10-684 Olsztyn, ul. Wańkowicza 9, centrala tel. 89 543-55-00, sekretariat tel. 89 543-55-03 ogłasza przetarg nieograniczony na:
Wykonanie okresowej kontroli 488 obiektów budowlanych Spółdzielni Mieszkaniowej „Jaroty” w Olsztynie oraz obiektów Wspólnot Mieszkaniowych, których zarząd sprawuje S.M. „Jaroty” w zakresie:
- zgodnym z treścią art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. ze zm. (co najmniej raz w roku):
- os. Nagórki – 91 obiektów,
- os. Jaroty – 267 obiektów,
- os. Pieczewo – 127 obiektów;
oraz przegląd pięcioletni (uzupełnienia) lokali :
- os. Nagórki – 12 lokali,
- os. Jaroty – 45 lokali,
- os. Pieczewo – 17 lokali;
- zgodnym z treścią art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (co najmniej raz na 5 lat):
- os. Jaroty – 3 obiekty.
Termin realizacji zamówienia do 05.12.2025 r.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą należy odebrać w Administracji Osiedla „Nagórki” w Olsztynie, ul. Wańkowicza 9, pok. nr 20 po uprzednim telefonicznym umówieniu ( tel. 89 543 55 50) w godz. 8.00 – 13.00. Na pisemny wniosek istnieje możliwość przesłania specyfikacji e-mailem.
Opłata za specyfikację wynosi 61,50 zł (w tym VAT), którą należy wpłacić na konto BOŚ S.A. O/Olsztyn 12 1540 1072 2001 5011 5674 0001. Warunkiem odbioru specyfikacji jest udokumentowanie dokonania wpłaty.
Oferty oznaczone i zszyte zgodnie ze specyfikacją należy składać w zaklejonych kopertach do dnia 28.04.2025 r. do godz. 8.30 w kancelarii Spółdzielni przy ul. Wańkowicza 9 pokój nr 27.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni przy ul. Wańkowicza 9, pok. nr 2 w dniu 28.04.2025 r. o godz. 9:00.
- OFERENT, KTÓRY UBIEGA SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA LUB JEGO CZĘŚCI MUSI SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI:
a/ zrealizował należycie w ciągu ostatnich 2-ch lat tj. 2023 – 2024 okresowe kontrole co najmniej 50 obiektów budowlanych i potwierdzi to referencjami od inwestorów oraz posiada aktualnie możliwości techniczno-organizacyjne do samodzielnego wykonania oferowanego zakresu robót,
b/ w ciągu ostatnich 2-ch lat tj. 2023 – 2024 przynajmniej w jednym roku osiągnął dodatni wynik finansowy lub wykaże, że ujemny wynik finansowy nie jest efektem działalności operacyjnej lecz inwestycyjnej, która nie spowoduje braku płynności finansowej,
c/ nie zalega z uiszczaniem należnych podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne.
d/ sytuacja finansowa Oferenta musi umożliwiać finansowanie robót w toku,
e/ wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością,
f/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz niezbędny potencjał techniczny i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
g/ osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają stosowne uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe,
h/ nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 4 ust. 1-3 Regulaminu w sprawie zasad i trybu przeprowadzania przetargów w Spółdzielni Mieszkaniowej „Jaroty”, który brzmi:
- W przetargach na roboty budowlane, dostawy i usługi, oferentami nie mogą być członkowie Rady Nadzorczej, jej Komisji, członkowie Rad Osiedla, członkowie Zarządu, pracownicy Spółdzielni oraz członkowie rodzin tych osób, tj. małżonek oraz wstępni i zstępni I i II stopnia w linii prostej i bocznej (ojciec, matka, syn, córka, rodzeństwo rodzone i przyrodnie) oraz powinowaci I stopnia w linii prostej (teść, teściowa, zięć, synowa) i II stopnia w linii bocznej (szwagier, szwagierka).
- Do udziału w przetargach określonych w ust. 1 nie dopuszcza się spółek, w których osoby wymienione w ust. 1 posiadają min. 20% udziałów lub są członkami ich organów statutowych.
- Do udziału w przetargach nie dopuszcza się innych podmiotów gospodarczych, w których osoby wymienione w ust. 1 zajmują stanowiska kierownicze.
i/ złoży wszystkie oświadczenia oraz dokumenty wymagane przez SIWZ.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Oferent spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
- II.WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYSOKOŚCI WADIUM JEGO ZWROTU LUB UTRATY:
- Każda oferta musi być zabezpieczona wadium pieniężnym w kwocie 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
- Wadium musi być wniesione w pieniądzu najpóźniej w dniu wyznaczonym na składanie ofert na konto Zamawiającego Nr 12 1540 1072 2001 5011 5674 0001 w BOŚ S.A. O/Olsztyn, a polecenie przelewu lub dowód wpłaty winno być złożone wraz z ofertą.
- Wniesione wadium Zamawiający przechowuje na nie oprocentowanym rachunku.
- Wniesione wadium będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
- Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli:
- zawarto umowę,
- upłynął termin związania ofertą,
- unieważniono przetarg.
- Kwoty wniesionych wadiów tych Oferentów, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże na rachunek w banku Oferentów niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu i upływie trybu odwoławczego, lub nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą.
- Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Oferenta, który:
- wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- zostanie wykluczony z postępowania lub którego oferta zostanie odrzucona w całości.
- Oferent, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
- przedstawi w ofercie nieprawdziwe dane;
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
Zastrzega się prawo swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.