Spółdzielnia Mieszkaniowa „JAROTY” w Olsztynie, ul. Wańkowicza 9, tel. 89 543-55-03, fax 89 543-55-45 ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowo – budowlanych w budynkach mieszkalnych i usługowych Spółdzielni Mieszkaniowej „Jaroty” w Olsztynie polegających na:
- Malowaniu 4 klatek schodowych w 1 budynku.
- Remoncie z wymianą okładzin 15 sztuk zewnętrznych schodów i podestów wejściowych do 8 budynków.
- Malowaniu 7 szt. konstrukcji zadaszeń nad wejściami do 2 budynków.
- Remoncie – 1582,0 mb opasek betonowych wokół 19 budynków.
- Wymianie orynnowania i rur spustowych 5 budynków – 428 mb rynien i 570 mb rur spustowych.
- Naprawie pokrycia 6 szt. wiatrołapów 2 budynków.
- Remoncie posadzek w korytarzach piwnicznych z wymianą drzwi do korytarzy piwnicznych w 1 budynku.
Termin realizacji zamówienia do 31.10.2025 r.
Oferent, który ubiega się o udzielenie zamówienia lub jego części musi spełniać następujące warunki:
- zrealizował należycie w ciągu ostatnich 2-ch lat tj. 2023 i 2024 co najmniej 2 zadania o zakresie robót i charakterze odpowiadającym przedmiotu zamówienia i potwierdzi
to referencjami od inwestorów oraz posiada aktualnie możliwości techniczno-organizacyjne do samodzielnego wykonania oferowanego zakresu robót, - co najmniej w jednym roku w latach 2023, 2024 osiągnął dodatni wynik finansowy lub wykaże, że ujemny wynik finansowy nie jest efektem działalności operacyjnej lecz inwestycyjnej, która nie spowoduje braku płynności finansowej,
- nie zalega z uiszczaniem należnych podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne,
- sytuacja finansowa Oferenta musi umożliwiać finansowanie robót w toku,
- wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością,
- posiada niezbędny potencjał techniczny i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- osoby z nadzoru technicznego Oferenta przewidziane do realizacji zamówienia
posiadają stosowne uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe, - w przypadku zatrudnienia podwykonawców, muszą oni posiadać odpowiednie
doświadczenie do realizacji zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 4 ust. 1-3 Regulaminu w sprawie zasad i trybu przeprowadzania przetargów w Spółdzielni Mieszkaniowej „Jaroty”, który brzmi:
- 1.W przetargach na roboty budowlane, dostawy i usługi, oferentami nie mogą być członkowie Rady Nadzorczej, jej Komisji, członkowie Rad Osiedla, członkowie Zarządu, pracownicy Spółdzielni oraz członkowie rodzin tych osób, tj. małżonek oraz wstępni i zstępni I i II stopnia w linii prostej i bocznej (ojciec, matka, syn, córka, rodzeństwo rodzone i przyrodnie) oraz powinowaci I stopnia w linii prostej (teść, teściowa, zięć, synowa) i II stopnia w linii bocznej (szwagier, szwagierka).
- 2.Do udziału w przetargach określonych w ust. 1 nie dopuszcza się spółek, w których osoby wymienione w ust. 1 posiadają min. 20% udziałów lub są członkami ich organów statutowych.
- 3.Do udziału w przetargach nie dopuszcza się innych podmiotów gospodarczych, w których osoby wymienione w ust. 1 zajmują stanowiska kierownicze.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Oferent spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą należy odebrać w Administracji Osiedla Jaroty, przy ul. Jaroszyka 14 w Olsztynie – pokój nr 4 w godz. 8:00 – 13:00, (na pisemny wniosek istnieje możliwość przesłania specyfikacji e-mailem w formie PDF).
Opłata za specyfikację wynosi 61,50 zł (w tym 23% VAT), którą należy wpłacić na konto BOŚ S.A. O/Olsztyn 12 1540 1072 2001 5011 5674 0001, podczas odbierania specyfikacji należy przekazać potwierdzenie wpłaty.
Wymagania dotyczące wadium:
- Oferta musi być zabezpieczona wadium pieniężnym w wysokości 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych)
- Powyższą kwotę wadium należy wpłacić w gotówce lub przelać na konto Zamawiającego w BOŚ S.A. O/Olsztyn Nr 12 1540 1072 2001 5011 5674 0001 a dowód polecenia przelewu lub dowód wpłaty (bądź potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię) złożyć wraz z ofertą.
- Wniesione wadium Zamawiający przechowuje na nie oprocentowanym rachunku bieżącym.
- Wniesione wadium będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie (termin otwarcia ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
- Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli:
- zawarto umowę,
- upłynął termin związania ofertą,
- unieważniono przetarg.
- Wadium tych oferentów, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku Oferentów niezwłocznie po upływie trybu odwoławczego, lub następnego dnia po upływie terminu związania ofertą.
- Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Oferenta, który:
- wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
- został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona w całości.
- Oferent, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie (lub nie podpisze umowy w terminie określonym w rozdz. XV SIWZ),
- przedstawi w ofercie nieprawdziwe dane,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
Oferty oznaczone i zszyte zgodnie ze specyfikacją należy składać w zaklejonych kopertach do dnia 29.04.2025 r. do godz. 9:30 w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Wańkowicza 9 pokój nr 27.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni przy ul. Wańkowicza 9, pok. Nr 2 w dniu 29.04.2025 r. o godz. 10:00.
Zastrzega się prawo swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.